ח"כ משה אבוטבול בטקס: "כולנו עם אחד" | צפו

איתי גדסי No Comments on ח"כ משה אבוטבול בטקס: "כולנו עם אחד" | צפו

בטקס יום השואה שנערך במשרד החקלאות בהשתתפות שר החקלאות מר אבי דיכטר, ומנכ"ל המשרד מר אורן לביא נאם סגן שר החקלאות וחה"כ משה אבוטבול מש"ס: "אימי ניצולת שואה מתוניס אמרה לי הם רצו שהנשמה היהודית לא תהיה בעולם. לא עניין אותם שמאלנים או ימנים. דתים או חרדים. הם רצו להרוג את הכל. אנו נעשה הכל לשמור את האחדות בעם כי אחים אנחנו"

צילום: אתר הכנסת
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול נאם בטקס יום השואה במשרד החקלאות בהשתתפות שר החקלאות מר אבי דיכטר, ומנכ"ל המשרד מר אורן לביא:

"אימי ניצולת שואה מתוניס אמרה לי הם רצו שהנשמה היהודית לא תהיה בעולם. לא עניין אותם שמאלנים או ימנים. דתים או חרדים. הם רצו להרוג את הכל. אנו נעשה הכל לשמור את האחדות בעם כי אחים אנחנו"

" סגן השר, סיפר על ביקורו בפולין בעבר ועל המחזות האיומים בגדרות התייל הר האפר, וערמות נעלי התינוקות והילדים והכבשנים, וכן על סיפורי גבורה בגטו היהודי, לקיים את ליל הסדר, להדליק חנוכיה, תפילה בסידור ועוד סיפורים נוספים.

אני כואב באופן אישי כי אימי ניצולת שואה מתוניס, ואמא שלי תמיד אומרת לי, דע לך משה, שם לא הבחינו בן דתיים לשאינם, בין חרדים לשאינם, בין שמאלנים לימנים, לא הבחינו בשום דבר, הם רצו להרוג כל נשמה יהודית שלא תהיה בעולם.

כולנו יחד נעשה הכל, לשמר את האחדות ואהבה בעם. גם אם יש חילוקי דעות, יש תמיד את הליבה והיא, אחים אנחנו !!! יהודים טובים אנחנו, כולנו בני עם אחד.

נמשיך להתפלל לזכרם, ולהזכיר ולזכור אותם את ששת המיליונים, הי"ד. שהם צרובים בליבנו לעולמי עד הי"ד אמן"



0 תגובות